اطلاعات اطلاعات .

اطلاعات

چرا پاسپورت دومينيكا؛ اهميت و قدرت آن

قدرت سفر بدون ويزا به بيش از ۱۴۴ كشور در سرتاسر جهان از جمله كشورهاي حوزه شنگن، انگلستان و چين فقط با پاسپورت دومينيكا
امكان دريافت پاسپورت براي همسر، فرزندان وابسته زير ۳۰ سال، پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بالاي ۶۵ سال
انتقال شهروندي و امكان دريافت پاسپورت به نسل‌هاي بعدي
حق زندگي، كار و تحصيل در دومينيكا
بدون هيچ محدوديتي در رابطه با تابعيت مضاعف
بدون نياز به حضور فيزيكي، دانش زبان و شرط مديريتي
پروسه آسان و سريع چند ماهه
آزادي تجارت در همه كشورهاي عضو Caricom

پاسپورت دومينيكا پاسپورتي بسيار قدرتمند است كه با در دست‌ داشتن آن مي‌توانيد به بيش از ۱۴۴ كشور از جمله تمامي كشورهاي حوزه شنگن و انگلستان بدون ويزا سفر كنيد. همچنين با اين پاسپورت مجاز به درخواست ويزاي ۱۰ ساله توريستي آمريكا هستيد تا شانسي براي سفر به ايالات متحده هم داشته باشيد.

علاوه بر قدرت سفر، اين پاسپورت داراي مزاياي ديگري مانند پروسه كوتاه ۳ تا ۶ ماهه دريافت پاسپورت، امكان دريافت پاسپورت براي تمام اعضاي خانواده، عدم نياز به حضور فيزيكي در دومينيكا حتي براي يك روز و عدم نياز به امتحان زبان، مصاحبه و شرط مديريتي است. به همين دلايل است كه برنامه اخذ پاسپورت دومينيكا در سال ۲۰۲۲ براي ششمين سال متوالي بهترين برنامه شناخته شده است.

شما يك بار براي برنامه اخذ تابعيت و پاسپورت مادام‌العمر دومينيكا اقدام مي‌كنيد و براي هميشه از درگيري‌هاي ويزا راحت مي‌شويد. برنامه دومينيكا راهي براي مهاجرت نيست و به درد افرادي مي‌خورد كه به دنبال آزادي سفر هستند. در حال حاضر، اين برنامه تنها برنامه‌اي است كه شهروندان ايراني مي‌توانند از طريق آن مستقيما براي پاسپورت دوم اقدام كنند و ديگر برنامه‌هاي اخذ پاسپورت براي ايراني‌ها بسته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۲:۵۵ توسط:تحريريه موضوع: نظرات (0)