اطلاعات اطلاعات .

اطلاعات

درد لمينت دندان چقدر است و آيا خيلي درد دارد


اين سوالي است كه ذهن بيماران را به خود مشغول مي كند و كاملا قابل درك است. به هر حال، اضطراب دندانپزشكي تقريبا نيمي از مردم جهان را تحت تاثير قرار مي دهد و ذهنيت نادرستي در مورد لمينت دندان وجود دارد. برخلاف آنچه كه تصور مي شود، كار آماده سازي و نصب لمينت ها بسيار ساده است و ناراحتي چنداني به همراه ندارد.

بسياري از دندانپزشك ها براي مراحل اوليه لمينت دندان كمي بي حسي كننده يا بي حسي موضعي را براي شروع درمان به كار مي گيرد. وقتي دهان بيمار بي حس شد، بيمار هيچ دردي را احساس نمي كند. بيشتر بيماران با دو تا چهار لمينت هيچ دردي را طي انجام اين روند درماني تجربه نمي كنند.

بيماراني با هشت لمينت يا بيشتر ممكن است كمي احساس درد در لثه يا فك را احساس كنند. اين ناراحتي و درد معمولا خفيف است و با داروهاي مسكن بدون نياز به نسخه برطرف مي شود.

 

آيا قرار دادن لمينت درد دارد؟
قرار دادن يا كاشت لمينت دندان يك فرآيند ساده و بدون درد است. ابتدا، دندانپزشك بررسي مي كند كه لمينت به درستي بر روي دندان نصب شود. سپس، يك باندينگ مخصوص را براي قرار دادن لمينت بر روي دندان طبيعي به كار مي گيرد. در نهايت، دندان در معرض يك نور خاص قرار مي گيرد تا از اتصال محكم آن اطمينان حاصل شود.

در طول اين فرآيند بيمار درد خاصي را تجربه نمي كند، اما عادت كردن به تغييراتي كه در دهان به وجود آمده اند چند هفته طول مي كشد. اين عوارض موقتي هستند. در صورتي كه بعد از قرار دادن لمينت ها درد زيادي را تحمل مي كنيد، حتما به دندانپزشك خود مراجعه كنيد. شما نبايد درد داشته باشيد، دندانپزشك علت اصلي را تشخيص داده و اصلاحات لازم را انجام مي دهد.

در صورتي كه درد لمينت براي مدت زمان طولاني ادامه داشته باشد، مي تواند نشانگر وجود يك مشكل ديگر در دهان و دندان باشد. ازجمله اين مشكلات مي توان به تراز نبودن لمينت بعد از كاشت، آسيب ديدن دندان زير لمينت، التهاب و عفونت لثه ها، ايجاد مشكل در ريشه دندان هنگام فرآيند كاشت يا حتي آسيب ديدن خود لمينت اشاره كرد.

نحوه به حداقل رساندن درد لمينت دندان
اگر به لمينت دندان به عنوان يك گزينه زيبايي فكر مي كنيد، اما نگران درد فرآيند آن هستيد بهتر است به يك دندانپزشك مشورت كنيد. او مراحل انجام لمينت و تمام مشكلات مربوط به آن را براي شما توضيح خواهد داد.

درد حاصل از لمينت دندان بسيار خفيف است، اما گزينه هايي براي به حداقل رساندن درد بيماران مضطرب وجود دارد. به عنوان مثال، دندانپزشك مي تواند سديشن دندانپزشكي يا همان بيهوشي دندانپزشكي را براي از بين بردن احساس ناراحتي در طول فرآيند به بيمار پيشنهاد دهد. گزينه ديگر استفاده از لمينت هاي دندان متحرك است كه به سادگي و راحتي روي دندان قرار مي گيرند.

در كلينيك دندان پزشكي اسنودنت نگران درد و كيفيت ليمينت هاي خود نباشيد. اسنودنت داراي لابراتوار اختصاصي است و لمينت ها آنجا ساخته مي شودند و اين فرايند زير نظر پزشك متخصص است. براي مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

منبع: https://snowdentclinic.com/articles/does-dental-laminate-hurt-how-long-it-last/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۰۲ توسط:تحريريه موضوع: نظرات (0)

بهترين سايت خريد ماشين هاي اداري

تونركاران يك وب سايت تخصصي ماشين هاي اداري است كه انواع پرينتر، كارتريج، قطعات كارتيج، انواع تونر كارتريجهاي ليزري و آموزش درباره ماشين هاي اداري را ارائه مي‌دهد. اين وب سايت با داشتن سايتي كاربرپسند و روان، امكان جستجو، مقايسه و خريد آسان و امن را براي مشتريان خود فراهم مي‌كند. برخي از مزاياي خريد از اين وب سايت عبارتند از:

كيفيت بالا: تونركاران از بهترين برندها و توليدكنندگان ماشين هاي اداري و لوازم جانبي آن‌ها استفاده مي‌كند و به كيفيت محصولات خود اهميت مي‌دهد. شما مي‌توانيد از محصولات با كيفيت و معتبري مثل HP، Canon، Samsung، Brother، Epson و Xerox در اين وب سايت پيدا كنيد. همچنين، تونركاران از تونرهاي اورجينال و سازگار با كيفيت بالا استفاده مي‌كند كه عمر مفيد پرينتر شما را افزايش مي‌دهد و كيفيت چاپ را حفظ مي‌كند.

يكي از پپر مصرف ترين لوازم پرينتر هاي اچ پي كارتريج 85a شركت اچ پي مي باشد
قيمت مناسب: تونركاران با توجه به نيازها و بودجه مشتريان خود، قيمت‌هاي مناسب و رقابتي را ارائه مي‌دهد و از تخفيف‌ها و پيشنهادهاي ويژه استفاده مي‌كند. شما مي‌توانيد با مقايسه قيمت‌هاي مختلف در اين وب سايت، بهترين گزينه را براي خود انتخاب كنيد. همچنين، تونركاران با ارائه گارانتي اصالت كالا، اطمينان شما را از خريد محصولات اورجينال و معتبر فراهم مي‌كند.
ارسال سريع و رايگان: تونركاران با همكاري با شركت‌هاي حمل و نقل معتبر، ارسال سريع و رايگان محصولات خود را در سراسر كشور انجام مي‌دهد و از بسته‌بندي ايمن و محكم استفاده مي‌كند. شما مي‌توانيد با انتخاب روش پرداخت در محل، هزينه محصولات خود را هنگام تحويل دريافت كنيد و از خريد خود لذت ببريد. همچنين، تونركاران با ارائه كد رهگيري، امكان پيگيري وضعيت سفارش شما را به شما مي‌دهد.
پشتيباني فني و مشاوره: تونركاران با داشتن كادري مجرب و متخصص، پشتيباني فني و مشاوره را در زمينه انتخاب، نصب، راه‌اندازي، تعمير و نگهداري ماشين هاي اداري و لوازم جانبي آن‌ها ارائه مي‌دهد و در صورت نياز، خدمات گارانتي و تعويض را نيز انجام مي‌دهد. شما مي‌توانيد با تماس با شماره تلفن پشتيباني يا ارسال پيامك يا چت آنلاين با كارشناسان تونركاران در ارتباط باشيد و از خدمات مشاوره‌اي آن‌ها بهره‌مند شويد. همچنين، تونركاران با ارائه آموزش‌هاي تصويري و مقالات آموزشي، شما را در آشنايي با ماشين هاي اداري و نحوه استفاده از آن‌ها ياري مي‌كند.
با توجه به اين مزايا، مي‌توان گفت كه تونركاران يكي از بهترين گزينه‌ها براي خريد ماشين هاي اداري و لوازم جانبي آن‌ها است. اين وب سايت با داشتن نماد اعتماد الكترونيكي و مجوز فعاليت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اعتبار و امنيت خود را نشان مي‌دهد. تونركاران با هدف ارتقاي سطح كيفيت خدمات و رضايت مشتريان، فعاليت خود را ادامه مي‌دهد و از نظرات و پيشنهادات شما استقبال مي‌كند. براي اطلاعات بيشتر، مي‌توانيد به وب سايت تونركاران مراجعه كنيد. اميدوارم كه اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۴:۴۷ توسط:تحريريه موضوع: نظرات (0)