اطلاعات اطلاعات .

اطلاعات

چرا پاسپورت دومینیکا؛ اهمیت و قدرت آن

قدرت سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۴ کشور در سرتاسر جهان از جمله کشورهای حوزه شنگن، انگلستان و چین فقط با پاسپورت دومینیکا
امکان دریافت پاسپورت برای همسر، فرزندان وابسته زیر ۳۰ سال، پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بالای ۶۵ سال
انتقال شهروندی و امکان دریافت پاسپورت به نسل‌های بعدی
حق زندگی، کار و تحصیل در دومینیکا
بدون هیچ محدودیتی در رابطه با تابعیت مضاعف
بدون نیاز به حضور فیزیکی، دانش زبان و شرط مدیریتی
پروسه آسان و سریع چند ماهه
آزادی تجارت در همه کشورهای عضو Caricom

پاسپورت دومینیکا پاسپورتی بسیار قدرتمند است که با در دست‌ داشتن آن می‌توانید به بیش از ۱۴۴ کشور از جمله تمامی کشورهای حوزه شنگن و انگلستان بدون ویزا سفر کنید. همچنین با این پاسپورت مجاز به درخواست ویزای ۱۰ ساله توریستی آمریکا هستید تا شانسی برای سفر به ایالات متحده هم داشته باشید.

علاوه بر قدرت سفر، این پاسپورت دارای مزایای دیگری مانند پروسه کوتاه ۳ تا ۶ ماهه دریافت پاسپورت، امکان دریافت پاسپورت برای تمام اعضای خانواده، عدم نیاز به حضور فیزیکی در دومینیکا حتی برای یک روز و عدم نیاز به امتحان زبان، مصاحبه و شرط مدیریتی است. به همین دلایل است که برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا در سال ۲۰۲۲ برای ششمین سال متوالی بهترین برنامه شناخته شده است.

شما یک بار برای برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مادام‌العمر دومینیکا اقدام می‌کنید و برای همیشه از درگیری‌های ویزا راحت می‌شوید. برنامه دومینیکا راهی برای مهاجرت نیست و به درد افرادی می‌خورد که به دنبال آزادی سفر هستند. در حال حاضر، این برنامه تنها برنامه‌ای است که شهروندان ایرانی می‌توانند از طریق آن مستقیما برای پاسپورت دوم اقدام کنند و دیگر برنامه‌های اخذ پاسپورت برای ایرانی‌ها بسته است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۲:۵۵ توسط:تحریریه موضوع: نظرات (0)